Житие Киприана и Устинии
Киприан родился в языческой семье в 3 веке до н.э., как было принято, он изучал мир магии и колдовства. В среднем возрасте мужчина был авторитетным черным магом, к которому обращались люди со всей округи.
Однажды, кто-то попросил Киприана приворожить одну юную девушку Иустинию, она была набожной христианкой. Благодаря ее сильной вере в Создателя колдовство не подействовало, маг долго злился и по очереди насылал сглазы и порчи на ее семью, но девушка с верой в душе отмаливала здоровье близких.
Смутившись, колдун решил разузнать про Христианство и постепенно Киприан уверовал в Иисуса Христа и покрестился, предварительно уничтожив все свои черные книги. Молодой мужчина с головой ушел в веру и полюбил всем сердцем создателя. Он служил при храме и добился сана иерея, а затем и епископа.
Из-за гонений на христиан, римский император и много верующих, в том числе и Киприан были кинуты в темницу за замок, там же была Иустиния. Над верующими издевались, предавали их различным пыткам, требовали отказаться от веры, но все это они стойко терпели. После кончины, к могилам Киприана и Иустинии стали приходить паломники, там совершались чудесные исцеления больных.
Святому мученику Киприану можно молиться в следующих случаях:
- для очищения от заговоров и порчи;
- снятия сглаза;
- для прошения защиты от темных сил и демонов.
Акафист Киприану и Иустинии это защитная молитва от колдовства
Комментариев нет
Купить акафист Киприану и Иустинии, изданный в виде буклетика, сегодня можно практически в любой церковной лавке. Популярность акафиста связана не только с любовью православных христиан к этим поистине почитаемым святым, но и с верой в то, что они помогают защитить себя, своих близких и свое жилище от пагубного воздействия злых сил. Акафист святым великомученникам Киприану и Устинье (так «по-народному» звучит имя святой мученицы Иустинии) содержит в себе краткое описание их жития и подвигов, основанное на записях современников, а также восхваляет святых мучеников, пострадавших от гонений на христиан при римском императоре Диоклетиане.
Икона и акафист Киприану и Иустинии должны быть в каждом православном доме
Текст акафиста Киприану и Устинье повествует, что будущий мученик не от рождения был христианином. В молодости Киприан занимался колдовством и был одним из знаменитейших волхвов в своей местности. Однажды к нему пришел юноша и попросил приворожить красивую девушку-христианку. Киприан выполнил все обычные колдовские ритуалы, однако они, к его великому удивлению, не подействовали. Автор православного акафиста свт Киприану и Иустинии пишет, что волхв пришел в бешенство и начал насылать на селение, в котором жила девушка, различные бедствия, но все они были отражены молитвы Иустинии. Тогда Киприан, видя силу Бога, в которого верила Иустиния, и бессилие перед Ним языческих божеств, уверовал во Христа и принял крещение.
Перед чтением акафиста Киприану и Иустине необходимо взять благословение священника
Согласно тексту акафиста св Киприану и Устинье, новообращенный волхв проявлял такую ревность о Христе, что через некоторое время был рукоположен во пресвитера, а спустя еще несколько лет – в епископа. Но при очередной волне гонений на христиан Киприан с Иустинией были оклеветаны и брошены в темницу. Отказавшихся отречься от Христовой веры, их подвергли истязаниям, а затем обезглавили. Читать и слушать святой акафист Киприану и Устинии можно во время домашней молитвы, предварительно взяв благословение духовника. Память святых мучеников в православной церкви отмечается 2 октября.
Слушать на видео акафист святым Киприану и Иустинии
Читать христианский текст акафиста Киприану и Иустине
Кондак 1
Избранный от диавольскаго служения на служение истинному Богу и к лику святых сопричтенный, священномучениче Киприане, моли Христа Бога избавитися нам от сетей лукаваго и побеждати мир, плоть и диавола, да зовем ти: Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Икос 1
Ангельския силы удивишася, како от художества волшебнаго обратился еси, богомудрие, к познанию Божественному, покаянием обрел еси ангельское безстрастное житие. Мы же, обращению твоему дивящеся, вопием ти таковая: Радуйся, обращением твоим ангелов удививый; Радуйся, лик святых возвеселивый. Радуйся, мудрость свою показавый: Радуйся, за Христа венец приявый. Радуйся, яко тобою бесы отгоняются; Радуйся, яко тобою болезни исцеляются. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвениче о душах наших.
Кондак 2
От художества волшебнаго обратився, богомудре, к познанию Боже-ственному, показался еси миру врач мудрейший, исцеления даруя чествующим тя, Киприане, со Иустиною, с неюже молися человеко-любцу Владыце спасти души наша, поющих: Аллилуиа.
Икос 2
Разум несовершенен к разумению истины Божественныя имея, в ослеплении языческом сущу, бесовские хитрости изучая, усердно трудился еси. Но уразумев, яко боятся Креста Господня, немощи демонския познал еси, и отвратився служения лукаваго, во Храм Господень притекл еси, сего ради зовем ти: Радуйся, хитрости демонския изучивый; Радуйся, прелести служения его обличивый. Радуйся, змия лукаваго посрамивый; Радуйся, мудрых мира сего мудрейший. Радуйся, разумнейших разумнейший; Радуйся, священ-номучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 3
Сила Вышняго просветила есть ум твой, Киприане, егда не имеяше успеха в чародействе Аглаида ко Иустине, бесы рекли ти: «Мы Креста боимся и силу теряем, егда Иустина молитися имать». Он же рече им: «Аще вы Креста боитесь, то колико Распятый на Кресте страшнее вам есть», и познав слабость бесовскую, вшед в храм Господень пояше со всеми верными: Аллилуиа.
Икос 3
Имеяй ум, просвещенный силою свыше, Киприан шедше к епископу, прося крещения еси, но той, убоявся, отказал ему. Святый же иде в храм Господень и стояще на Литургии, не вышел есть из храма, егда диакон возгласил: «Оглашенные, изыдите. «Не выйду из храма, — рече Киприан ко епископу, — дондеже не окрестиши мя». Мы же, радующеся твоему вразумлению, поем ти таковая: Радуйся, силою свыше просвещенный; Радуйся, Господом вразумленный. Радуйся, силу Креста познавый. Радуйся, демонов от себя отгнавый. Радуйся, жизнь свою исправивый; Радуйся, стопы в Церковь направивый. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 4
Буря помышлений одержаше тя: како пряти крещения. Взем все своя чародейския книги, святый сложиша их на средине града и сжегл есть их, поя Богу: Аллилуиа.
Икос 4
Услышав о тебе епископ, о благом намерении во Христа облещися, крестил тя и чтецом во храме Божием поставил. Сего ради вопием ти сице: Радуйся, духов злобы победивый; Радуйся, чародейския книги попаливый; Радуйся, христианином быти возжелавый; Радуйся, святое крещение приявый. Радуйся, епископом наставленный; Радуйся, чтецом во храме поставленный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 5
Боготканную одежду святаго крещения приявше, о Киприане, усердно молился еси к Богу о прощении грехов, прежде содеянных, неустанно воспевая Богу: Аллилуиа.
Икос 5
Видев епископ подвиги и труды твоя, священномучениче Киприане, пост, многонощное бдение, коленопреклонение, молитвы слезныя, и по прошествии месяца поставил тя диаконом. Мы же, благодаряще Бога, восхваляем тя: Радуйся, день и нощь к Богу взывавый; Радуйся, руце свои к Нему простиравый. Радуйся, о прощении Того просивый; Радуйся, слезныя молитвы Ему приносивый. Радуйся, пламенную любовь к Богу показавый; Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 6
Проповедник истины Христовой явился еси, славный священно- мучениче Киприане, поревновавый боговидцам апостолом, просвещая люди Христовым учением, они же, познавше Господа Иисуса Христа, поют Богу: Аллилуиа.
Икос 6
Возсия в сердце твоем свет Божественныя благодати, Киприане, вознесе тя на высоту духовнаго совершенства, сана священническаго достигший, а послежде во епископа посвященный. Сего ради молитвами твоими ко Господу просвети и наша сердца, тепле молящихся ти: Радуйся, во епископа посвященный; Радуйся, на высоту орла вознесен-ный. Радуйся, граде, верху горы стоящий; Радуйся, светильниче, пред Богом горящий. Радуйся, молитвенниче к Богу неустанный; Радуйся, учителю, Богом дарованный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 7
Хотя Человеколюбец Господь всем спастися, дарова нам дивнаго молитвенника, заступника и целителя от духов злобы поднебесных, делы бо и словесы твоими приводил еси многих к покаянию и исправлению греховныя жизни, научая всех пети Богу: Аллилуиа.
Икос 7
Новый мудрейший врач явился еси миру, священномучениче Киприане, понеже молитве твоей никакия чародейственныя дела противостати не могут, сейчас же разрушаются и прогоняются, от злых человек пущенныя и лукавых бесов. Мы же, видяще в тебе таковую Божию силу, вопием ти сице: Радуйся, волшебных козней разрушителю; Радуйся, страшных бесов прогонителю. Радуйся, от тебе же духи злобы, яко дым, изчезают; Радуйся, тяжко мучимых скоро оставляют. Радуйся, от бед и скорбей скоро избавляющий; Радуйся, страдания в радость обращающий. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 8
Странное чудо является притекающим к тебе с верою, священномучениче Киприане, ибо данною тебе от Бога благодатию изгоняти духи нечистыя, мучащия человека, бесы изгоняются, больные изцеляются и поют Богу: Аллилуиа.
Икос 8
Всем сердцем предался еси Богу и всею душею возлюбил еси Его, все твое тщание и желание направляя во еже исполнити волю Его, ты же, яко пастырь добрый, не отринул еси бедами отягченных; но предстательствуеши в молитвах пред Господом, даруя исцеления и утешение. Мы же, восхваляюще любовь твою к Богу, взываем ти сице: Радуйся, всем сердцем Христа возлюбивый; Радуйся, добродетельми преисполненный. Радуйся, недугующим и разслабленным поможение; Радуйся, в скорбех и печалех утешение. Радуйся, наветов и искушений, от мира, плоти и диавола находящих, прогонителю; Радуйся, всех болезней душевных и телесных исцелителю. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 9
Вся ангельская воинства возвеселистася, видя тя воина Царя Небеснаго непоколебима и со дерзновением Христа проповедавша, егда веден был на мечное сечение вместе со Иустиною. Ты же болезноваше за нея, да не отречется от Христа, егда увидит тя усекнута, увещал еси мучителей, да исперва ю, а по ней и тя усекнут, подклони же под меч главы своя, Богу воспели есте: Аллилуиа.
Икос 9
Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити страдания ваша за Христа, не убоялися есте прещений лютых, но со светлыми лицами представше судилищу цареву, воздвизая всех верных воспевати вам сице: Радуйтеся, веры Христовой непоколебимии исповедницы; Радуйтеся, Пречистыя Троицы дерзновении проповед-ницы. Радуйтеся, мучения лютая ни во чтоже вменившии; Радуйтеся, страдания ваша в храмах Божиих величаются. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 10
Спасти хотя души всех одержимых нечистыми духами, не преставал еси взывати ко Господу, священномучениче Киприане, тебе бо дадеся благодать молитися за ны, да помилованы и очищены воспоем Богу: Аллилуиа.
Икос 10
Стена твердая и крепкая ограда буди нам, священномучениче Киприане, от враг видимых и невидимых, с теплою верою и любовию к тебе прибегающих, да ограждаемы и спасаемы тобою, воспоем ти сице: Радуйся, смирением духов злобы победивый; Радуйся, огнем молитвы стрелы вражия попаливый. Радуйся, от враг видимых и невидимых стено и ограждение; Радуйся, Православныя Церкве преславное украшение. Радуйся, оставленным врачами предивное поможение; Радуйся, прелюбимое скорбящих утешение. Радуйся, священно-мучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 11
Пение непрестанное Пресвятей Троице паче иных принесл еси, священномучениче Киприане, за Господню милость к падшим грешником, Иже благоволи недостойного достойным сотворити и сопричесть святому Его стаду. Мы же, благодаряще Бога за таковую милость к нам грешным, зовем Ему: Аллилуиа.
Икос 11
Светозарная свеща был еси, богомудре, в Церкви Христовой, просвещая невещественным светом души верных. Просвети и наша грехом отягченная сердца, поющих ти таковая: Радуйся, яко Господь милость Свою к падшим грешником на тебе показал есть; Радуйся, из рова погибели, яко овча заблудшее, изъял есть. Радуйся, из недос-тойного достойным сотворенный; Радуйся, святому стаду Христову сопричтенный. Радуйся, яко светом невещественым души просвещаеши; Радуйся, заблудших на путь правый наставляеши. Радуйся, священномучениче Киприане скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 12
Благодать дана ти от Бога попирати силу вражию и всякое сатанинское нахождение, победил бо еси враги твоя и мученической кончины достигл еси, ныне же предстоя престолу Царя славы, молися о нас, да избавимся от пленения диавольскаго и избавлены вопием Богу: Аллилуиа.
Икос 12
Поюще ревность твою по Бозе, дивная и преславная чудеса твоя, величаем и восхваляем тя, священномучениче Киприане, таковую благодать от Бога приемшаго, молим же тя, егда в час смерти нашея демонския полчища окружат души наша, тогда яви нам заступление свое, да избавленнии тобою, воззовем ти сице: Радуйся, от находящих вражиих сил скорое защищение; Радуйся, от скорбей и печалей избав-ление. Радуйся, Христа до конца возлюбивый; Радуйся, душу свою за Него положивый. Радуйся, в Крове Агнчей омывыйся; Радуйся, во дворех Господних вселивыйся. Радуйся, к сонму святых сопричтенный. Радуйся, Трисиянным Светом озаренный. Радуйся, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о душах наших.
Кондак 13
О предивный и преславный угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче всем к тебе прибегающим, приими от нас недостойных хвалебное пение сие, от недугов исцели, от враг видимых и невидимых заступи и вечнаго мучения избавитися нам Господа умоли, да с тобою воспеваем: Аллилуиа.
/Этот Кондак читается три раза, затем Икос 1 и Кондак 1/
Сильная молитва великомученикам: чем молятся Киприану и Иустинье
О святый угодниче Божий, священномучениче Киприане, скорый помощниче и молитвенниче о всех к тебе прибегающих! Приими от нас, недостойных, хваление сие, испроси у Господа Бога в немощех укрепление, в печалех утешение и всем вся полезная в жизни нашей; вознеси ко Господу благомощную твою молитву, да оградит нас от падений греховных, да научит нас истинному покаянию, да избавит нас от пленения диавольскаго и всякаго действа духов нечистых и укротит обидящих нас. Буди нам крепкий поборник на вся враги видимыя и невидимыя, подаждь нам терпение во искушениих и в час кончины нашея яви нам заступление от истязателей на воздушных мытарствех, да водимии тобою, достигнем Горняго Иерусалима и сподобимся в Небеснем Царствии со всеми святыми славити и воспевати пресвятое имя Отца и Сына и Святаго Духа во веки веков. Аминь.
Святым великомученикам молятся об исцелении тяжелых недугов, хворей, об отступлении всяких бед, об отступлении врагов, об избавлении от всякой нечистой силы.
Молитва святым Киприану и Иустинье от колдовства в полной версии, считается очень сильной, она может вытащить человека из самой тяжелой жизненной ситуации. Читать молитву можно над святой водой, потом можно ее пить или умываться по утрам, что усилит прошение к Господу избавить человека от всякого зла.
Обычному верующему человеку тяжело противостоять демонам или магии, если нет варианта обратиться к храм за помощью, нужно читать молитву Киприану и Иустинье по несколько раз в день, ежедневно. Читая молитву нужно обязательно верить в то, что святые услышат и помогут. Сила веры в данном вопросе очень важна.
Сила этой молитвы защитит и поможет при следующих признаках колдовства:
- резкое, беспочвенное изменение самочувствия, постоянная апатия, усталость или серьезное заболевание;
- когда на голову сваливается целый ворох проблем, которым нет конца и края;
- потеря работы, больших денег;
- внезапный распад семьи и т.д.
В таких случаях нужно сразу начинать читать данную молитву и ждать улучшений в жизни. Читать молитву можно в любом удобном месте, лучше чтобы ничего не отвлекало, и была возможность сосредоточиться, на просьбе к Святым. Родителям полагается читать молитву над головой ребенка, если несчастье коснулось его.
Канон священномученику Киприану и мученице Иустине
Песнь 1
Ирмос: Моря чермную пучину/ невлажными стопами/ древний пешешествовав Израиль,/ крестообразныма Моисеовыма рукама/ Амаликову силу в пустыни победил есть.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
С Премирными чинми ныне водворяяся, о священная и Божественная главо,/ с Небесе призри на благочестно поющия тя/ и твоими молитвами сохраняй.
Во мраце неведения, преподобне, люте одержим/ и душегубными страстьми плоти невоздержанием ты разжигаем,/ преложение преславно обрел еси внезапу, всеблаженне.
Слава: Губителей убо на седалищи прежде, отче, седел еси/ и на седалищи пресвитеров паки Христа прославил еси,/ изменився явленно Владычнею Божественною благодатию.
И ныне: Дева по рождестве пребыла еси:/ Самаго бо рождши Творца всех и Господа,/ необычно и странно нам явльшася телом,/ Богородительнице Мати Приснодево.
Песнь 3
Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе, зовущи:/ Ты моя крепость, Господи,/ и прибежище, и утверждение.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Яко Павел, ко Христу/ душевную любовь преложив, Киприане всемудре,/ того ученик был еси.
Обручает ти Христос,/ вместо риз страстных одеяние славы даруя/ и возрождения одежду.
Слава: Поустник постнический прежде бывый терпелив,/ послежде, Киприане всехвальне,/ свидетель Истины был еси.
И ныне: Господьственно и истинно Тя, Богородицу, вернии почитаем,/ Ты бо Бога родила еси,/ плоть бывша, Всенепорочная.
Господи, помилуй, трижды.
Седален, глас 8. Подобен: Премудрости:
Наказан в прелести прилежно,/ яко Павел, зван бысть с Небесе,/ Крестом наставляем к свету знания,/ честныя бо девы любовию разжигаем,/ тоя ради сочетался еси Зиждителю человеков./ Тем обличив немощь вражию,/ с нею сподобился еси лику мучеников,/ Киприане, архиереев удобрение,/ моли Христа Бога грехов оставление подати/ чествующим любовию святую память твою.
Слава, и ныне, Богородичен: В напасти многоплетенныя впад/ от враг видимых и невидимых,/ бурею одержим безчисленных согрешений моих,/ и, яко к теплому заступлению и покрову моему, Чистая,/ ко пристанищу притекаю Твоея благости./ Темже, Пречистая, из Тебе Воплощенному без семене/ молися прилежно о всех рабех Твоих,/ непрестанно молящих Ти ся, Богородице Пречистая,/ молящи Его присно согрешений оставление даровати/ воспевающим достойно славу Твою.
Песнь 4
Ирмос: Вознесена Тя видевши Церковь на Кресте,/ Солнце праведное,/ ста в чине своем,/ достойно взывающи:/ слава силе Твоей, Господи.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Возбнув, Богогласе, от неистовства перваго,/ демонскую лесть и душетленную прелесть всю обличил еси и, радуяся, взывал еси:/ слава силе Твоей, Господи.
Доблественно Иустина укрепляема/ и Чистую Деву и Обрадованную зело молящи,/ сетей избеже и козней же вражиих.
Слава: Укрепляема верою твоего Жениха/ и Крестною силою одеяна,/ демоны неятна, вопиющи, пребыла еси:/ слава силе Твоей, Господи.
И ныне: Иже естеством свободен сый,/ образом раба обнища богатством благости, Мати Приснодево,/ из Тебе по Ипостаси все приемь человечество.
Песнь 5
Ирмос: Ты, Господи, мой свет,/ в мир пришел еси./ Свет Святый, обращаяй из мрачна неведения/ верою воспевающих Тя.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Поборницу имущи яве Чистую Богоматерь, обогащшися, Иустино,/ честное девство сохранила еси невредно.
Одушевленный Христов и краснейший образ,/ почтим Иустину,/ сокровенную доброту и некрадомое возложение.
Слава: Невеста Христова присная и нескверная,/ страданием и пощением восприемши,/ праведно сугуб венец носит.
И ныне: Ум Ангельский и человеческий не может сказати/ неизреченнаго и преславнаго чудесе Рождества Твоего,/ Всечистая.
Песнь 6
Ирмос: Пожру Ти со гласом хваления, Господи,/ Церковь вопиет Ти,/ от бесовския крове очищшися,/ ради милости от ребр Твоих/ истекшею Кровию.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Злобы дна преисподняго дошел еси,/ к крайнейшей же паки добродетели, отче,/ возшел еси на высоту,/ преславно изменився Божественным Крещением.
Был еси служитель демонов первее,/ но Христов Богоявленный ученик показался еси,/ присною любовию желание возлюбив последнее.
Слава: Многия ты Владыце привел еси мученики,/ куплей величайшую являя,/ кровию малейшею Царство Небесное, Богомудре, купити.
И ныне: Расторгни моя пленицы согрешений, Богоневесто, греховнаго закона,/ Жизни законом свободу дарующи,/ Владыку закона рождшая.
Господи, помилуй, трижды. Слава, и ныне:
Кондак, глас 1. Подобен: Лик Ангельский:
От художества волшебнаго обратився, Богомудре,/ к познанию Божественному,/ показался еси миру врач мудрейший,/ исцеления даруя чествующим тя, Киприане со Иустиною:/ с неюже молися Человеколюбцу Владыце/ спасти души наша.
Икос:
Целений твоих, святе, дарования мне низпослав,/ и недугующее мое сердце гноем греховным/ молитвами твоими исцели,/ яко да слово пения от скверных устен моих ныне принесу ти/ и воспою болезни твоя, яже показал еси, священномучениче,/ покаянием добрым и блаженным и Богу приближающимся./ Того бо удержан рукою,/ направился еси, яко по лествице, к Небесным,/ непрестанно моляся спасти души наша.
Песнь 7
Ирмос: Спасый во огни Авраамския Твоя отроки/ и, халдеи убив,/ яже правда праведно уловляше,/ препетый Господи,/ Боже отец наших, благословен еси.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
На священноначальство вшед,/ священнейший образ священноначальником себе и правило явил еси, взывая:/ препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.
Живоначальныя тебе десницы истинно изменение, отче, нашедшее,/ мудра тя сотвори Боговещателя, поюща:/ препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.
Слава: Оружие непобедимое нам на противнаго, блаженне, ты явился еси,/ того обличая лести, поющим:/ препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.
И ныне: Небеснии лицы и Пренебеснии собори/ песнословят из Тебе, Богородице, Рожденнаго, зовуще:/ препетый Господи, Боже отец наших, благословен еси.
Песнь 8
Ирмос: Веселися, Иерусалиме, торжествуйте, любящии Сиона:/ царствуяй бо во веки, Господь Сил прииде./ Да благоговеет вся земля от Лица Его/ и да вопиет:/ благословите, вся дела Господня, Господа.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Премудро еллинския мудрости небрегл еси, славне,/ апостолов же Божественное вещание, Духом бряцаемо, отче,/ и огненными языки ясно изглашаемо, вопиял еси:/ благословите, вся дела Господня, Господа.
Востекл еси на высокая и премирная светло селения,/ Христу кровию, яко жертвою непорочною, приносим, отче,/ заколение живо, приятно и благоугодно, воспевая:/ благословите, вся дела Господня, Господа.
Слава: Побеждаеми от в тебе всельшияся благодати,/ демонстии полцы отгоняются и отбегают страсти недугующих, Богомудре,/ вернии же Божественнаго света насыщаемся, вопиюще:/ благословите, вся дела Господня, Господа.
И ныне: Ликуют со Ангельскими, Пречистая, силами о Рождестве Твоем, Богомати,/ и Богородицу верою Тя именующии:/ Ты бо Владыку и Избавителя нам родила еси, Емуже поем:/ благословите, вся дела Господня, Господа.
Песнь 9
Ирмос: Ева убо недугом преслушания/ клятву вселила есть,/ Ты же, Дево Богородице,/ Прозябением чревоношения мирови благословение процвела еси,/ тем Тя вси величаем.
Припев: Священномучениче Киприане и мученице Иустино, молите Бога о нас.
Свыше нас, благочестно поющих тя, назираеши Божественною благодатию,/ твоими молитвами, Богоглагольниче, и оружием благоволения венчавая,/ мир и спасение даруй нам,/ яко священноначальник божественнейший.
Течение исцелений обильно персть твоя любящим тя воздает;/ тебе же, Киприане, жены Богоносны яко Божественно сокровище приемлют/ и усердно являют сокровеннаго,/ да вси тебе насладимся.
Слава: Направити наше ко Христу, пребогате, шествие деянием,/ и Богоугодным житием, и чистейшим очищением/ сущо Божию тихость умоли, яко иерарх сострадательнейший.
И ныне: Укрепи нашу душевную немощь, Богомати, силою Твоею,/ разреши тяготу, Пресвятая, налагаемую рабом Твоим,/ миру правды Солнце несказанно возсиявшая.
Светилен. Подобен: Жены, услышите:
В волхвах несосужденна и единаго пребольша,/ пременшаго нрав и попалившаго книги, наставляющия ко прелести,/ и свидетельства венец страннолепно приемшаго,/ Киприана похвалим, страдальцев зерцало.
Слава, и ныне: Древле божества надеждею прельстивый мя злокозненный,/ плотным предложением премудренно паки прельщается от Девы Возсиявшаго;/ и сице осуждение плотное плотию разрешися,/ смерти умертвившейся.
Как правильно читать молитву
Беглого прочтения текста молитвы будет недостаточно. Так как обращение к Святым и Господу, является таинством, существуют некоторые негласные правила для чтения молитвы. Желательно, чтобы в этот момент человек был уединен перед иконой или находился в храме. На самом деле не важно, где именно душа обращается к Богу за помощью, Святые и Господь всегда слышит искренние молитвы.
Основные правила для чтения молитвы:
- молитва Киприану от колдовства имеет большую силу, если человек верует в Бога и его могущественность;
- важна искренность в просьбе к Святым;
- обязательно при этом раскаяться в своих прегрешениях, которые тяготят душу.
Данная молитва помогает человеку очиститься от воздействия злых сил, колдовства и магии. Мольба обязательно будет услышана, если она будет искренней и с верой в душе, желательно молиться часто и каждый день. Читать тексты молитв нужно не только тогда, когда случилось несчастие, но и тогда, когда в жизни все хорошо. Не забывайте благодарить Святых покровителей и Господа за то, что все близкие здоровы и счастливы.